dinsdag 21 juni 2016

Reizen - maar nu even niet

Na allemaal blogs over financiële zaken, is het hoog tijd om het tweede onderwerp van de blog aandacht te geven: Reizen.



Tenminste dat dacht ik. Nu zit ik al een tijdje met verschillende conceptteksten in mijn hoofd, alleen ze komen er niet goed uit. Mijn hoofd staat totaal niet naar reizen of hier over na te denken, dus een blog hierover komt later wel weer eens. Op dit moment gaat alle energie en tijd naar het huishouden draaiend houden en voorbereiden van de komst van de kleine.

Voor veel vrouwen schijnt het zwanger zijn een zegen te zijn. Helaas heb ik een vrouw getroffen die niet goed is in zwanger zijn. Hierdoor zit ze sinds maand 3 thuis en kan ze helaas vrij weinig tot niets. Helaas is het zo weinig dat onze dochter ipv 2 dagen 4 dagen naar de opvang gaat, en familie bijspringt in het huishouden. Gelukkig zijn we bijna bij week 29 aanbeland en dat betekent nog dat ze al op 2/3 van de zwangerschap is!

Toch ga ik dit weekend een klein beetje reizen/vakantie houden. Ik ga met mijn dochter lekker kamperen! Kijken of ze de daktent nog herinnert.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen